wtorek, 27 stycznia 2015

Talerz rozmaitości




Kolejny przykład jak spożytkować resztki z poprzedniego obiadu. Po zrobieniu dwóch burgerów (dopasowałam je wielkością do plastrów z kaszy) zostało mi nieco mięska więc zrobiłam dwa małe kotleciki, które od razu usmażyłam. Kaszy kuskus i warzyw również troszkę zostało. 

Moja propozycja dla Was na dziś to szybka sałatka z grillowanymi kotlecikami i warzywami na sałacie z kuskusem.

Składniki (1 porcja):
- 2 małe kotleciki
- czerwona papryka
- żółta papryka
- cukinia
- rukola
- roszponka
- kuskus

Warzywa i sałatę można polać sosem, oto przepis:
- oliwa z oliwek (proporcja 1:3 w stosunku do wody)
- 1/2 łyżeczki ostrej musztardy
- sok z cytryny
- 1/2 ząbka czosnku
- zioła prowansalskie
- 50 ml wody mineralnej


Sałaty myjemy, osuszamy i mieszamy z kaszą kuskus. Grillujemy warzywa. Kotleciki kroimy wzdłuż na pół i również grillujemy, wystarczy z jednej z jednej strony. Wszystko przekładamy na talerz i konsumujemy :).

Jak przyrządzić sos?
Wszystkie składniki umieszczamy w małym słoiczku, zakręcamy i dobrze potrząsamy. Odkręcamy słoik i polewamy sałatę i warzywa sosem.

Smacznego !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz